lunes, 28 de mayo de 2007

Ja s'acaba????


Aquest treball d'assignatura weblog.................. s'acaba????

Jo crec que per a nosaltres els mestres açò mai s'acaba ja que haurem de continuar indagant i buscant nous recursos per a actualitzar-nos i reciclar-nos.
La societat de la informació canvia a cada segon per això no podem adormir-nos cal seguir, i encara que semble sacrificat és tot al contrari, és gratificant i almenys a mi, em crida molt l'atenció tot allò que s'ha relacionat amb les Noves Tecnologies.

I que millor mode de despedir-se que amb un vídeo de la fundació DISCAR que mostra com les TIC ajuden a reforçar el procés d'ensenyança-aprenentatge dels xiquets amb dificultats d'aprenentatge o amb Necessitats Educatives Especials.

3 comentarios:

DIEGO dijo...

Jo estic d'acord amb tu el treball d'aquet weblog es molt semblant al meu i hem aconseguit que els nostres companys accedisquen al nostre espai per a ajudar-nos a desenvolupar aquesta tasca.

Et deixe la meua adreça del meu weblog:
http://tecnologiesieducacio.blogspot.com/

Cate dijo...

Jo també estic d'acord amb tu, però en això de que, encara que acabem els treballs d'aquesta assignatura, la nostra formació de les noves tecnologíes no s'acaba aci, perqué es una eina que podem emprar a l'aula quan siguem professores. I si deixem de formarnos ens quedarem enrere com s'han quedat ja alguns professors.
Enhorabona pel teu treball!!

Susana A.G. dijo...

Moltes gràcies Caterina per vissitar el meu blog personal.Tens molta raó en el que dius i nosaltres, que estem en formació, hem vist com moltísims professors i professores estàven i estan antiqüats i de com això ha afectat negativament a la nostra formació, al llarg de la nostra vida acàdemica.
Espere que nosaltres no siguem així, i espere que estem sempre "actualitzades"
Un salut
susana